Purple Knit

I love purple, anything with purple... 最近迷上編織瘋狂的織,織,織... 阿亮說過,"凡走過必留下痕跡",別忘了在我的comments box留下您的痕跡喔!

Lilypie1st Birthday Ticker

May 06, 2007

My Cherry Blossom yarn



Love this Cherry Blossom Yarn!!! I ordered at the end of March from Sundara Yarn, it arrived sometime around April 20th. Just love it! It is soooo beautiful (it's pricy too). I will have difficulty trying to decide which project to use this yarn.

好美喔!!這線是在Sundara Yarn訂的,三月底就訂了,一直到四月中左右才收到,盼的我脖子都快斷了呢(太誇張了點)! 這組絲線是很漂亮但不便宜,所以我整個四月都很乖不敢再去敗太多線,接下來就是找適合的蕾絲圖樣來織囉!!

3 Comments:

At 5/16/07, 6:37 PM, Blogger Celia said...

妳的lace線好像真的比我的襪線顏色來的淺一些. 想到要織什麼了嗎?

 
At 6/11/07, 4:04 AM, Anonymous Anonymous said...

這種hand-dyed的線好像都不便宜呢~
在台灣就很難買到這種線~

 
At 6/11/07, 4:21 PM, Blogger Tcknit said...

To Friday:

我很喜歡hand-dyed的線,真的不便宜!買的時候好痛喔,又是只在網上看顏色,蠻怕收到後會失望,還好,看到原品後真的很漂亮!這是絲線所以貴了些,如果是毛的或美麗諾,應該會好一點咧!

 

Post a Comment

<< Home